SSRİ-də yol polisi Hansı avtomobil sürürdü. Ən qeyri-adi avtomobillər

SSRİ-də yol polisi Hansı avtomobil sürürdü. Ən qeyri-adi avtomobillər

1925-ci ildə SSRİ-də Trafik Tənzimlənməsi Departamenti (ORUD) meydana gəldi. Yeni şöbə yol təhlükəsizliyini izlədi, həmçinin sürücü vəsiqələrinin verilməsi və avtomobillərin qeydiyyatı ilə məşğul oldu. Təxminən 10 il Sovetlər ölkəsində yaşadıqdan sonra, GAI, nəqliyyatın təşkili, yolların texniki vəziyyətini izləmək, habelə işarələrin və nişanların quraşdırılmasını əsaslandıran fəaliyyətə başladı. Əlbəttə ki, gələcəkdə birləşməli olan hər iki şöbə rəsmi nəqliyyat vasitələri olmadan edə bilməzdi. Sovet dövründə ORUD / STSI-də hansı avtomobillərin xidmət etdiyini xatırlatmaq qərarına gəldik.

QAZ M1
Müharibədən əvvəl ORUD işçiləri motosikllərdən ən çox istifadə edirdilər. Ayrıca, şöbə nümayəndələri GAZ M1-yə getdilər, o zaman SSRİ-də ən çox yayılmış minik avtomobili idi. Rəsmi avtomobillərin avadanlıqları çox cüzi idi - əlbəttə ki, o dövrdə heç bir yanıb-sönən şüalar barədə məlumatları yox idi. Belə bir GAZ M1, dam örtüyü dinamikindən başqa bir mülki nəqliyyat vasitəsindən fərqlənirdi. Bir az sonra xidmət maşınlarının yan tərəflərində qırmızı zolaq və “ORUD” yazısı görünməyə başladı. Üstəlik, çox vaxt GAZ M1 gövdəsi o dövrdə qara rəngə boyanmışdı. Avtomobil 50 at gücünə malik mühərriklə təchiz olunmuşdu ki, bu da şöbənin ehtiyacları üçün kifayət idi.

Moskvich-400
Müharibədən sonra, xeyli müddət yol polisi kubok avtomobillərindən istifadə etmək məcburiyyətində qaldı, bu vəziyyət əksər hallarda arzuolunan qədər qaldı. Bir qədər sonra, Opel Kadett K38 modeli ilə eyni olan Moskvich-400 sedanları ORUD-a gəlməyə başladı. Xidmət vasitələri qırmızı zolaqla mavi rəngə boyandı. Bənzər bir rəng sxemi hazırda Rusiya Post nəqliyyatından istifadə edir. Avtomobil 23 at gücündə mühərrik və üç pilləli "mexanika" ilə təchiz edildi. Avtomobil hidravlik əyləclər, sileceklər və dinamiklər ilə təchiz edilmişdi, lakin növbə siqnalları yox idi.