2024 Mercedes-AMG C 63 SE Performans 671 at gücü təşkil edir

22/09/2022

Plug-in hibrid indiyə qədər istehsal edilmiş ən güclü dörd silindrliyə malikdir

V8 mühərrikli Mercedes-AMG C 63 getdi və bu, şübhəsiz ki, kədərlidir. Lakin bunun əvəzini çıxmaq üçün 2024 Mercedes-AMG C 63 SE Performance  daha çox güc təklif edir . Turbomühərrikli, plug-in hibrid dörd silindrli artıq 671 at gücü və 752 funt-fut fırlanma anı hasil edir. Bunlar 168 at gücü və 236 funt-fut fırlanma anı artımıdır.

Bu gücün istehsalı hələ də ən yüksək məhsuldarlığa malik M139l mühərrikinin və iki pilləli transmissiya ilə arxaya quraşdırılmış elektrik mühərrikinin birləşməsidir. Mühərrik, C 43-də istifadə edilənə bənzər olsa da, 469 at qüvvəsi və 402 funt-fut fırlanma anı hasil etmək üçün elektriklə dəstəklənən turbonun daha böyük versiyasını əldə edərək, onu dünyanın ən güclü dörd silindrli edir. Həmin mühərrik enerjini doqquz pilləli avtomat vasitəsilə elektrik mühərrikinin olduğu arxa oxa ötürür. Elektrik mühərriki 201 at gücünə malikdir və 87 mil/saat sürətə malik iki pilləli transmissiyaya malikdir. Elektrik mühərriki həmçinin elektron idarə olunan məhdud sürüşmə diferensialına malikdir. Güc ya arxa təkərlərə, ya da arxa təkərlərə ötürülə bilər ki, bu da qazda, hibriddə tam ötürücülü təmin edir.və ya elektrikli sürücülük ssenariləri. Tam ötürücü sistem, digər AMG modelləri kimi sürüşmə rejiminə malikdir. Performans 60 mph vurmaq üçün iddia edilən 3,3 saniyə vaxt və 174 mil / saat (standart maksimal sürət elektron olaraq 155 mph ilə məhdudlaşır) ilə təsir edicidir.

C 63 SE Performance plug-in hibriddir, lakin çox azdır. O, AMG GT 63 SE Performance 4-Qapı ilə eyni 6,1 kVt/saat tutuma malikdir . Bu modeldə o, cəmi 7 mil məsafəni təmin edir. C 63-ün kiçik ölçüsü onu bir az daha çox əhatə edə bilər, lakin çox güman ki,  çox azdır. Batareyanın çəkisi 196 funtdur və maye soyutma xüsusiyyətinə malikdir, hər bir hüceyrə arasında soyuducu işləyir. Batareya həmçinin C 63-dən 81 mil/saata mühərrik işə düşmədən güc verəcək.

Təbii ki, AMG də şassi təkmilləşdirmələri etdi. Asma elektron tənzimlənən amortizatorları olan polad yaylardan istifadə edir. Dörd təkərli sükan, qabaqda altı porşenli kaliperli polad əyləclər və arxada tək porşenli bloklar kimi standartdır . Maraqlıdır ki, C 63 S adi C-Class sedanı ilə müqayisədə ümumi olaraq 3,3 düym, təkər bazası isə 0,4 düym daha uzundur. Eni də 3 düym böyükdür. Təkərlər standart olaraq 19 düymdür, lakin 20 düymlük təkərlər seçim olaraq mövcuddur.

Və əlbəttə ki, C 63 SE Performance yenidən işlənmiş ön fassiya, yeni kapot havalandırması, yan ətəklər, diffuzorlu arxa bamper və arxa spoyler ilə də daha pis görünür. İnteryer AMG-ə xas bəzək və idman oturacaqlarına malikdir, daha aqressiv oturacaqlar isə isteğe bağlıdır. Avtomobilin hibrid funksiyaları üçün yeni displey göstəriciləri də daxil edilib.

Bu isti C-Class-ın qiyməti və mövcudluğu hələ açıqlanmayıb. 2024-cü il model ili ilə, onun gələn ildə nə vaxtsa istifadəyə veriləcəyini gözləyirik.

 

 

Şərhlər

Paylaşım tapılmadı

Rəy yazmaq